LC Hill on päättynyt. Syy ei ole siinä, etten halunnut pelata tai minulla ei ollut peli-intoa. No siis oli minulla vähän aikaa, mutta se meni ohi. Kuitenkin, kun olisin lauantaina mennyt pelaamaan Hilleillä, pelissä oli joku häikkä, kun naapurusto ei suostunut avautumaan. Siskoni sai korjattua sen ja sanoi, että naapurusto, jossa Hillit asuvat toimii. No, minulla on vielä todella inhottava pikkusisko tuon toisen sisareni lisäksi. Hän meni pelaamaan bugin korjauksen jälkeen. No, sitten kun minulla, isosiskollani ja pikkusiskollani on jokaisella kaksi omaa naapurustoa, pikkusiskoni piti poistaa hänen toinen naapurustonsa. En oikeastaan tiedä, että mitä siskoni teki, mutta yksi minun naapurustoistani katosi ja se oli Hillien asuinpaikka... Hillin perhe on nyt historiaa. Kuvat koneelta tietysti katosivat, kun naapurusto poistettiin. Brandon kerkesi kasvaa teiniksi ja Kalle kuoli. Tiedän kyllä, että pikkusiskoni ei tahallaan poistele toisten naapurustoja, mutta ehkä hän oli ajatuksissaan tai jtn..?

Kuitenkin, uutta tarinaa en aloita, mutta isosiskoni, eli tuo kuka korjasi tuon häiriön, aloittaa tarinan. Linkki tulee minun sivuilleni sitten...
Siskoni halusi, että kerron muutaman asian hänen tarinastaan: Tarina kertoo Juliet nimisestä teinitytöstä, jonka perhe-, ystävä- ja koulukiemuroita selvitellään tarinassa. Kyseinen tarina alkaa luultavasti ensiviikolla, tarina ei ole vielä päässyt alkuun, mutta perheet siskoni on luonut ja kahdelle kodin. Sisareni ottaa tänään taloistaan kuvia ja laittaa ne Radosimssin foorumille, eli jos kiinnostaa, niin kurkkaappa vaikkapa huomenna Radolaan ;) Tarinan mainostus ja muu tälläinen toimii myös Radolassa.

Vielä pieni lisäys: Huomio! Minähän en ole yhtään ladannut tähän peliin mitään, en edes kunnolla osaa ladata, isosiskoni teki senkin. Simssin ilmestymisaikoihin siskoni sai tuon pelin joululahjaksi ja minä olin silloin vielä alle kouluikäinen... Isosiskoni on ostanut myös muutaman lisäosan/kamasetin ja sitten kun minä ja pikkusiskoni aloimme pelata sitä, meidänkin piti ostaa niitä pelejä lisää. Mehän pelasimme siskoni pelillä..