Anteeksi, en ole vielä koulukiireiltäni osaa kerennyt tekemään. Olen koulussa järjestäjä, eli minun pitää siivoilla luokkaa. Kaiken lisäksi olen saanut koulusta paljon lisätehtäviä. Minun pitää auttaa kaveriani juhlien järjestyssä ja harrastuksetkin vievät aikaa. Ennen matkaani osasta oli valmiina neljäsosa ja tänään  menin vielä puoleksi tunniksi peliin ottamaan muutaman puuttuvan kuvan. Minun pitäisi vain järjestellä kuvat ja laittaa ne tänne. Tänään olisin tehnyt sen, mutta en taida pystyä siihen, sillä sain juuri kuulla, että yksi rakkaista sukulaisistani on kuollut. Kaiken lisäksi peliin ilmestyi iso bugi ja harkitsin jo lopettamista, onneksi sain sen edes korjattua. Kyseisen bugin takia, perheen yksi henkilö joutui kuitenkin kuolemaan. Eli minulla menee tällä hetkellä aika huonosti. Jos se osa sitten ilmestyisi huomenna tai viikonloppuna. Katsotaan, miten nyt jaksan osaa tehdä. Juuri kun olin pääsemässä ohi kaikesta kiireestä ja murheista eroon. Hyvä että jaksoin tämän edes kirjoittaa, sillä minun ei juuri nyt tekisi mieli tehdä mitään muuta kuin olla vaan.

Seuraavassa osassa luvassa vähän erilaista, kuin aikaisemmissa. Nyt sitten vain jatkamaan osan odotusta...